Klachten
Mocht u toch niet tevreden zijn over onze diensten of hoe wij te werk zijn gegaan, Dan kunt u bij ons een klacht inleveren.
Een klacht kunt u op 4 manieren aan ons door geven.
1. Via het klachtenformulier onderaan deze pagina pagina
2. Per e-mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
3. Mocht u geen mogelijkheden hebben om dit te voldoen mag u ons ook bellen op 043 6014474
4. U mag ook per Post een brief met uw klacht versturen. U kunt deze sturen naar:
Localhosting
Panhuis 25
6305AR Schin op Geul
Regeling:
Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
U krijgt van ons een bevestiging zodra wij uw klacht/bericht hebben ontvangen.