Tafel reserveer applicatie voor restaurant en cafe's
Vanaf € 125,- Eenmalig, geen abonnementskosten. (prijs is afhankelijk van uw wensen)
Zie de richtlijnen KHN voor openstelling horeca onderaan deze pagina.
Klanten kunnen makkelijk online een tafel reserveren en indien u wenst reserveringskosten betalen via o.a. iDEAL.
Stel uw eigen op maat gemaakte 24/7 online reserveringssysteem voor tafels in. Verminder telefoongesprekken en elimineer het risico van dubbele boekingen.
Via het beheerders dashboard heeft u een overzicht van alle reserveringen en kunt makkelijk alle reserveringen beheren.
Notificatie bij elke reservering via e-mail en/of sms is mogelijk.
Voorbeeld reserveer module:
Beheer omgeving
In uw beheer omgeving kan u zelf makkelijk de gewenste instellingen aanpassen:
- Gebruikt een interactief lay-out van uw restaurant met tafelkaart.
- Voeg uw algemene voorwaarden toe die elke klant moet accepteren voordat hij boekt.
- Beheer de tafelcapaciteit en pas de boekingsbeschikbaarheid dienovereenkomstig aan.
- Druk het boekingsschema en de details af om uw werk beter te organiseren.
- Stel de maximale reserveringsduur in voor een boeking.
- Definieer en breng gebruikers een aanbetaling in rekening, indien van toepassing.
- Geef aan hoeveel uur van tevoren boekingen gemaakt moeten worden.
- Pas het reserveringsformulier aan zodat het past bij uw bedrijfsmodel.
- Notificaties en reminders via e-mail of sms mogelijk.
- Mogelijkheid om met kortingsvouchers te werken.
Via het beheer dashboard heeft u een overzicht van alle reserveringen, tevens kunt u hier de reserveringen beheren.
Wij kunnen de applicatie geheel gebruiksklaar voor uw inrichten. Voor informatie neem contact met ons op.
Richtlijnen KHN voor openstelling horeca
KHN heeft een protocol horeca opgesteld met richtlijnen voor de horeca tijdens de coronacrisis. Daarin staat onder meer dat vier gasten samen aan een tafel mogen zitten zonder dat ze op 1,5 meter afstand van elkaar moeten blijven. De regionaal geldende noodverordening is echter leidend.
Richtlijnen horeca
In het protocol staat dat het om maximaal 4 personen aan een tafel gaat, behalve als het gezin/huishouden betreft dat uit meer dan 4 personen bestaat. Dat is dus de uitzondering op de maximaal 4 personen. Ook aan een bar mogen maar maximaal 4 personen naast elkaar staan of zitten, met een uitzondering voor grotere huishoudens. Echter de regionaal geldende noodverordening is hierin leidend en kan een ander maximaal aantal personen toestaan. In dat geval geldt de bepaling in de noodverordening.
Reserveringen
Cafés en restaurants mogen voorlopig uitsluitend werken met reserveringen. Even spontaan ergens binnen lopen zit er dus nog niet in. Echter, reserveren aan de deur voor binnenkomst is ook reserveren. Bij binnenkomst moeten de gasten tevens hun handen wassen of ontsmetten met handgel en voordat een gast echt naar binnen mag, vindt er een controlegesprek plaats.
Als het controlegesprek bij de ontvangst heeft plaatsgevonden, mogen medewerkers binnen 1,5 meter aan tafel of aan de bar de bestelling opnemen, uitserveren en afruimen terwijl de gasten aan de tafel of bar zitten. Reinig stoelen, tafels en menukaarten grondig.
Instrueer medewerkers over de hygiënische maatregelen die zij in acht moeten nemen, voorzie in hygiënische hulpmiddelen, bijvoorbeeld desinfecterende middelen, mondkapjes en handschoenen. En maak bij het afscheid zoveel mogelijk gebruik van contactloos betalen.